تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

سایت IPS درزمینه فروش محصولات مورد نیازمردم و همچنین راهنمایی و ارائه پروژه های دانشگاهی و طرح های توجیهی جهت استفاده دانشجویان و دانش پژوهان درخدمت شماست.


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آیا قالب و محتوای سایت مورد پسند بازدیدکنندگان می باشد ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 268
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 282474

تجارت الکترونیک و مزایا و معایب


تجارت الکترونیک و مزایا و معایب

سرتان بسیار شلوغ است و وقت کافی برای رفتن به بازار و خرید اجناس مورد نیاز خود ندارید، یا به دلیل آلودگی‌های هوا و ترافیک شهر ترجیح می‌دهید قید خرید را بزنید! شاید هم از بس خیابان‌ها را پیموده اید و کالای مورد نیاز خود را پیدا نکرده‌اید خسته شده‌اید. در چنین شرایطی واقعا عالی است که با چند کلیک بتوانید تمام خریدهای خود را در چند دقیقه انجام دهید و حتی ناهارتان را هم سفارش دهید! «تجارت الکترونیک» پدیده‌ای که به سرعت درحال فراگیر شدن است، توانسته این امکان را در اختیارمان بگذارد. در این مقاله می‌خواهیم تجارت الکترونیک را بهتر بشناسیم و با مزایا و معایبش آشنا شویم. شاید روزی خواستید برای یک‌بار هم که شده از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید!

 

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک، به معنیِ انجام معاملات تجاری، از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند اینترنت، تلفن، تلویزیون و کامپیوتر است.

تجارت الکترونیک، برای نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ و از طریق یک مبادله‌ی الکترونیکی داده‌ها (EDI) بر روی شبکه‌های ارزش افزوده (VANs) معرفی شد و با افزایش دسترسی به اینترنت و ظهور فروشندگان آنلاینِ محبوب در دهه‌ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰، رشد کرد. برای نمونه، وب‌سایت آمازون، کار خود را در سال ۱۹۹۵ و در گاراژ جف بزوس (Jeff Bezos) به عنوان کسب‌و‌کار حمل‌و‌نقلِ کتاب شروع کرد. یا وب‌سایت EBay که امکان خرید و فروش آنلاین میان مصرف‌کنندگان را فراهم می‌کند، در سال ۱۹۹۵ مزایده‌های آنلاین را به جهان معرفی کرد و در سال ۱۹۹۷ و با استقبال شدید از عروسک‌های Beanie Babies، شهرت و محبوبیت بسیار زیادی یافت. با افزایش تعداد کاربران اینترنتی، بسیاری بر این باورند که به زودی تجارت الکترونیک به روش اصلیِ انجام معاملات تجاری مبدل می‌شود.

تجارت الکترونیک نیز، مانند هر تکنولوژی دیجیتالی یا بازار خریدِ دیگری که بر مصرف‌کننده‌ استوار است، در طول سال‌ها تکامل یافته است. با محبوب‌تر شدن دستگاه‌های تلفن همراه، تجارت گوشی همراه نیز بازار مختص خود را پیدا کرده است. با ظهور سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و پینترست (Pinterest)، شبکه‌های اجتماعی به محرک مهمی برای تجارت الکترونیک مبدل شده‌اند. برای نمونه، بر اساس Paymill، از سال ۲۰۱۴، در فروش‌های انجام شده بر روی پلت‌فرمِ تجارت الکترونیکِ Shopify ، که به دلیل تبلیغات موجود بر روی شبکه‌های اجتماعی بوده است، در ۸۵ درصد موارد خریداران با استفاده از تبلیغات موجود بر روی فیس‌بوک به این پلت‌فرم هدایت شده‌اند.

بازارِ در حالِ تغییر، فرصت بزرگی را برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند تا ارتباط خود با مشتری را بهبود دهند و بازار خود را در دنیای آنلاین گسترش دهند. بر اساس Statista، تا سال ۲۰۱۳، میزان فروش جهانیِ تجارت الکترونیک، به ۱.۲ تریلیون (۱۰۰۰ میلیارد) دلار رسید و میزان فروش گوشی تلفن همراه در ایالات متحده نیز، به ۳۸ میلیارد دلار رسید. بیش از ۴۰ درصد از کاربران اینترنت (در مجموع ۱ میلیارد نفر)، کالاهایی را به صورت آنلاین خریداری کرده‌اند. این ارقام همچنان به رشد خود ادامه خواهند داد، زیرا استفاده از گوشی همراه و اینترنت، هم در ایالات متحده و هم در بازارهای در حال توسعه در سراسر جهان، در حال گسترش است.


مقاله مرتبط: نکاتی کاربردی درباره طراحی لوگو که استارتاپ‌ها باید بدانند

دسته‌بندی‌های تجارت الکترونیک

دسته‌بندی‌های تجارت الکترونیک

در تجارت الکترونیک نیز مانند تجارت سنتی، چهار دسته‌بندی وجود دارد که عبارتند از: B2B، B2C، C2B و C2C.

  • B2B (تجارت به تجارت) – شامل شرکت‌هایی است که با یکدیگر تجارت انجام می‌دهند. برای مثال، تولیدکنندگانی که محصول خود را به توزیع‌کنندگان می‌فروشند و عمده‌فروشانی که محصولاتی را به خرده‌فروشان می‌فروشند.
  • B2C (تجارت به مصرف‌کننده) – شامل تجارت‌هایی است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و بدون نیاز به هر گونه تعامل با انسان، کالاهایی را به عموم مردم می‌فروشند. این همان تصوری است که بیشتر مردم از «تجارت الکترونیک» دارند. برای نمونه می‌توان به فروشگاه اینترنتی آمازون اشاره کرد.
  • C2B (مصرف‌کننده به تجارت) – در تجارت الکترونیک C2B، مصرف‌کنندگان پروژه‌ای با بودجه‌ای مشخص‌شده را به صورت آنلاین ارسال می‌کنند و شرکت‌ها برای انجام آن پروژه، پیشنهاد قیمت می‌دهند. سپس مصرف‌کننده پیشنهادهای قیمت را بررسی می‌کند و شرکت مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. وب‌سایت Elance نمونه‌ای از این نوع تجارت الکترونیک است.
  • C2C (مصرف‌کننده به مصرف‌کننده) – این نوع تجارت، در تبلیغات دسته‌بندی‌شده‌ی آنلاین، انجمن‌ها یا بازارهایی انجام می‌شود که در آن افراد می‌توانند با یکدیگر، کالا خرید و فروش کنند. Craigslist، eBay و Etsy نمونه‌هایی از این نوع تجارت الکترونیک هستند.

مزایای تجارت الکترونیک

۱. مزایای تجارت الکترونیک برای مشتریان

مزایای تجارت الکترونیک برای مشتریان

  • راحتی

هر محصولی را که بخواهید، به معنای واقعی کلمه، تنها با یک اشاره بر روی اینترنت قابل مشاهده است. فقط کافی است نام محصول مورد نظرتان را در موتور جستجوی مورد علاقه‌تان تایپ کنید تا تمام گزینه‌ها به شکلی سازماندهی شده و مرتب، تنها پس از چند ثانیه ظاهر شوند.

  • صرفه‌جویی در زمان

با تجارت الکترونیک دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها رانندگی کنید و به امید پیدا کردن چیزی که می‌خواهید، مغازه‌ها را نگاه کنید و جستجو کنید. فروشگاه‌های آنلاین، خط کامل محصولات خود را به شما ارائه می‌دهند و به جای استفاده از مغازه برای ارائه‌ی محصولات‌شان، از انبارهای کالا استفاده می‌کنند. محصولات را به راحتی پیدا می‌کنید و ظرف چند روز به درب منزلتان می‌رسند.

  • وجود طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف

در تجارت الکترونیک، مشتری می‌تواند بدون نیاز به رفتن از این مغازه به مغازه‌ی دیگر، به راحتی محصولات را با یکدیگر مقایسه کند و متوجه شود که کدام فروشنده، بهترین قیمت را ارائه می‌دهد و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارد. در دنیای واقعی هر فروشگاه فضای محدودی دارد، ولی همان فروشگاه می‌تواند بر روی اینترنت، کل موجودی انبار را ارائه بدهد.

  • راحتی در مقایسه

در تجارت الکترونیک، مقایسه‌های دو به دو به راحتی قابل انجام هستند. وقتی کالاها به صورت آنلاین عرضه می‌شوند، تمام مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها بیان می‌شود و فروشگاه‌های اینترنتی از شما می‌خواهند تا کالاهای آن‌ها را با سایر کالاها مقایسه کنید تا متوجه شوید که آن‌ها بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند و دوباره برای خرید به آن فروشگاه بازگردید.

  • راحتی در یافتن بررسی‌ها و نظرات

شرکت‌ها به دلیل بالا بودن رقابت، از شما می‌خواهند تا به نظرات و بررسی‌های سایر مصرف‌کنندگان نگاهی بیندازید. بررسی‌های مثبت و منفی در هر وب‌سایتی وجود دارد و علاوه بر آنکه می‌توانید نقدها و نظرات مثبت مربوط به هر کالا را مشاهده کنید، از دلایل کسانی که آن محصول را دوست نداشته‌اند نیز آگاه می‌شوید.

  • کوپن‌ها و تخفیف‌ها

برای هر تجارت آنلاینی که به دنبال شماست، تعداد زیادی کوپن و تخفیف وجود دارد و این مسئله به طور کلی برای مشتری‌ها بسیار عالی است. با وجود سایت‌هایی که مانند فروشگاه‌های بزرگ عمل می‌کنند، می‌توانید اقلامی را پیدا کنید که شامل تخفیفی تا ۸۰ درصد شده‌اند! نهایت استفاده را از این رقابت ببرید و بهترین قیمتِ موجود را پیدا کنید.


مقاله مرتبط: ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است

۲. مزایای تجارت الکترونیک برای کسب‌و‌کارها

مزایای تجارت الکترونیک برای کسب‌و‌کارها

  • افزایش پایگاه مشتریان

پایگاه مشتریان از دغدغه‌های اصلی تمام کسب‌و‌کارهای آنلاین و غیرآنلاین است. نیازی نیست که کسب‌و‌کارهای آنلاین، نگران برخوردار بودن از بهترین ویژگی‌ها در شهر خود باشند، زیرا مردم از سراسر جهان، به محصولات آن‌ها دسترسی دارند و می‌توانند در هر زمانی برای خرید به آن‌ها بازگردند.

  • افزایش فروش

کسب‌و‌کارهای آنلاین، نیازی به اداره کردن یک فروشگاه ندارند و می‌توانند فروش آنلاین بیشتری با حاشیه‌ی سود بالاتری داشته باشد. آن‌ها می‌توانند به روش‌های مختلفی پول را از مشتری دریافت کنند تا خرید را برای مشتری سریع‌تر و راحتتر کنند. این کسب‌و‌کارها با در دسترس بودن به صورت بین‌المللی، می‌توانند محصولات بیشتری را به فروش برسانند.

  • دسترسیِ ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال

اگر هوا برفی باشد و جاده‌ها بسته باشند یا هوا آنقدر گرم و مرطوب باشد که حتی نتوانیم از خانه بیرون برویم، یا روز تعطیلی باشد و تمام مغازه‌ها در شهر بسته باشند، بازهم تجارت آنلاین شما ۲۴ ساعته و در تمام ۳۶۵ روز سال، برای مشتری‌ها باز است. درها هرگز بسته نمی‌شوند و سود کسب‌شده همچنان افزایش می‌یابد.

  • گسترش حوزه‌ی تجارت

ترجمه یکی از ابزارهای عالی موجود در اینترنت است! بنابراین کسب‌و‌کار آنلاین مجبور نیست برای هر زبان، یک سایت ایجاد کند. با بازاریابی درست، مشتری‌ها در سراسر جهان می‌توانند وب‌سایت، محصولات و اطلاعات آن کسب‌و‌کار را بدون نیاز به ترک کردن خانه، پیدا کنند.

  • ساده شدن پرداخت‌های دوره‌ای

با کمی تحقیق، هر تجارتی می‌تواند برای خود پرداخت‌های دوره‌ای را ایجاد نماید. ارا‌ئه‌دهنده‌ای را بیابید که با نیازهای شما بیشترین همخوانی را دارد تا صدور صورت‌حساب به شیوه‌ای منسجم انجام شود و پرداخت‌ها نیز به همین روش و به صورتی منسجم دریافت شوند.

  • تراکنش‌های فوری

در تجارت الکترونیک، دیگر نیازی به انتظار برای نقد شدن چک یا انتظاری ۳۰ روزه برای انواعِ دیگر پرداخت‌ها نیست. تراکنش‌ها بلافاصله انجام می‌شوند یا حداکثر به ۲ یا ۳ روز زمان نیاز دارید تا پول، از طریق سیستم بانکی وارد حساب‌تان شود.


مقاله مرتبط: کارآفرینان برتر جهان و داستان موفقیت آنها

معایب تجارت الکترونیک

۱. معایب تجارت الکترونیک برای مشتریان

معایب تجارت الکترونیک برای مشتریان

  • حریم خصوصی و امنیت

پیش از انجام تراکنش‌ها به صورت آنلاین، ابتدا گواهی‌های امنیتی (نظیر نماد اعتماد الکترونیکی و …) آن وب‌سایت را بررسی کنید. درست است که خرید آنلاین ساده و راحت است، ولی هیچ‌کس دوست ندارد اطلاعات شخصی‌اش به سرقت برود. بسیاری از سایت‌ها قابل اطمینان هستند، ولی باز هم همیشه باید تحقیق کنید و سایت‌هایی را که از امنیت کافی برخوردار نیستند، شناسایی کنید.

  • کیفیت

با وجود اینکه در تجارت الکترونیک، همه چیز به راحتی در دسترس قرار گرفته است، مشتری فقط پس از تحویل گرفتن محصولات می‌تواند آن‌ها را واقعا ببنید و لمس کند. بنابراین حتما باید پیش از خرید، روش بازگرداندن کالا در صورت عدم رضایت از آن را بررسی نمایید. همیشه پیش از خرید مطمئن شوید که گزینه‌ای برای بازگرداندن کالا وجود دارد.

  • هزینه‌های پنهان

مشتری در زمانِ خرید، از قیمت کالا، هزینه‌ی حمل‌و‌نقل، بارگیری و مالیات آگاه می‌شود. ولی باید مراقب باشید، زیرا ممکن است هزینه‌های پنهانی وجود داشته باشد که بر روی صورت‌حساب خرید شما ذکر نشده‌اند، ولی بر روی فرم پرداخت ظاهر می‌شوند. ممکن است هزینه‌های اضافه‌ای برای جابجایی و بارگیری در محل فروشنده‌ی کالا (handling fee) وجود داشته باشد (به ویژه در مورد خریدهای بین‌المللی).

  • تاخیر در دریافت کالا

اگرچه در بیشتر موارد، تحویل محصولات، سریع‌تر از زمان مورد انتظار انجام می‌شود، باید آمادگی تاخیر در دریافت کالا را نیز داشته باشید.

برای مثال، طوفان برف در یک نقطه می‌تواند کل سیستم حمل‌و‌نقل در منطقه را مختل کند. این احتمال نیز وجود دارد که محصول شما گُم شود یا به آدرسی اشتباه تحویل داده شود.

  • نیاز به اینترنت

استفاده از اینترنت، رایگان نیست و اگر شما از وای‌فای رایگان استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد که اطلاعات شما بر روی وب‌سایتی ناامن به سرقت برود. اگر نمی‌خواهید از اینترنت رایگان استفاده کنید یا نمی‌توانید در منزل‌تان اینترنت یا رایانه داشته باشید، بهتر است خریدهای‌تان را حضوری انجام دهید.

  • نبود تعامل شخصی

با وجود اینکه قوانین و مقررات هر کسب‌و‌کار در تجارت الکترونیک، برای مطالعه‌ی شما در دسترس قرار گرفته است، مطالب بسیار زیادی وجود دارد که باید مطالعه کنید و ممکن است مسائل قانونی برای شما گیج‌کننده باشد. در مورد سفارش‌های بزرگ یا مهم نیز کسی وجود ندارد که بتوانید در مورد پرسش‌ها یا نگرانی‌های خود، رو در رو با او صحبت کنید.


مقاله مرتبط: برترین تکنیک های بازاریابی برای حفظ مشتری

۲. معایب تجارت الکترونیک برای کسب‌و‌کارها

مسائل امنیتی در تجارت الکترونیک

  • مسائل امنیتی

با وجود اینکه کسب‌و‌کارها اقدامات فراوانی انجام می‌دهند تا امنیت خود و مشتریان‌شان را حفظ کنند، افرادی وجود دارند که می‌توانند از هر دیوار آتشینی عبور کنند و اطلاعاتی را که می‌خواهند به دست بیاورند. همه‌ی ما در سال‌های اخیر شاهد این مسئله بوده‌ایم که بزرگ‌ترین و مشهورترین کسب‌و‌کارها نیز ممکن است هک شوند.

  • مسائل پرداختی و مالی

بسیاری از موسسات مالی، در زمان مناقشه در مورد پرداخت صورت‌حساب، طرفِ مشتری را می‌گیرند، زیرا می‌خواهند مشتری خود را حفظ کنند. این مسئله زمانی که کالاها قبلا به مشتری تحویل داده شده‌اند، ولی مبلغ پرداخت‌شده به حساب مشتری برگشته است، موجب تحمیل شدن خسارت به کسب‌و‌کار تجارت الکترونیک می‌شود.

  • نیاز به تخصیص هزینه‌ی بیشتر برای زیرساخت‌های تجارت الکترونیک

برای اطمینان از اینکه کسب‌و‌کار آنلاین شما به درستی اداره می‌شود، باید هزینه کنید. شما به عنوان مالک آن کسب‌و‌کار، باید مطمئن شوید که معاملات به شکل درستی انجام می‌شوند و محصولات به بهترین شیوه به نمایش گذاشته می‌شوند. برای اطمینان از این مسئله، باید فردی حرفه‌ای را استخدام کنید تا کاستی‌های موجود را برطرف کند.

  • ارجاع کالا و خدمات پس از فروش

زیرساخت‌های کسب‌و‌کار آنلاین، باید کامل و بی‌عیب باشند. این نیز هزینه‌های دیگری را برای کسب‌و‌کار ایجاد می‌کند، زیرا مشتریانی هستند که پس از تحویل گرفتن کالا، از کیفیت آن راضی نبوده و کالا را ارجاع می‌دهند. به ویژه مصرف‌کنندگانی هم وجود دارند که چیزی بیش از بازپرداخت مبلغ خود را می‌خواهند.

  • وجود خدمات اینترنتی کافی

امروزه ظاهرا همه‌ی مردم، همیشه می‌توانند از اینترنت استفاده کنند، ولی باید بدانید که هنوز هم مناطقی وجود دارد که پهنای باند شبکه در آن‌ها می‌تواند مشکل‌ساز شود. پیش از راه‌اندازی کسب‌و‌کار تجارت الکترونیک خود، مطمئن شوید که منطقه‌ی شما از پهنای باند مخابراتی‌ای که برای اداره‌ی موثر کسب‌و‌کارتان ضروری است، برخوردار است.

  • نگهداریِ مستمر

وقتی کسب‌و‌کاری، فعالیت خود را به صورت تجارت الکترونیک شروع کرده است، باید برای سازگار ماندن، آماده‌ی تغییر باشد. با رشد تکنولوژی، سیستم‌های مورد استفاده در کسب‌و‌کار شما نیز باید به روز نگه داشته شوند یا در صورت نیاز، جایگزین شوند. یا ممکن است برای ادامه‌ی کارِ پایگاه‌های داده و نرم‌افزارها، مخارج کلی‌ای وجود داشته باشد.

 

برگرفته از: businessnewsdaily.com enkivillage.com

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 298

برچسب های مهم

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

  این محصول آپدیت شد تاریخ 1400/03/16  اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته ... ...

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشدن با صدای عادل فردوسی پور

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشدن با صدای عادل فردوسی پور

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن   کلید موفقیت شاید اسرارآمیزترین پدیده‌ی بشر است که زنان و مردان زیادی قرن‌ها برای به دست آوردنش تلاش می‌کنند. همه‌ی افراد به دنبال مؤلفه‌های موفقیت هستند ولی این بار «رولف دوبلی» در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» توصیه می‌کند دلایل شکست و عدم موفقیت ... ...

صفر تا صد آموزش فروش ممبر کانال ، و رسیدن به درآمد میلیونی

بسم الله الرحمن الرحيمسلام و وقت بخير عرض ميکنيم خدمت شما دوست عزيزی که به آينده خود اهميت ميدهيد ودوست داريد درآمد بالا و آسانی داشته باشيد.قرار است يک روش فوق العاده برای کسب درآمد بالا و آسان به شما معرفی کنيم کههيچگونه محدوديتی هم ندارد. قصد داريم روش پول پارو کردن از ...

دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا به همراه نسخه pdf کتاب

دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا به همراه نسخه pdf کتاب

مدت زمان کتاب صوتی : بالای 10 ساعت نوع محتوا: pdf+ کتاب صوتی  تعداد صفحات نسخه pdf: 606 صفحه  حجم فایل دانلودی: 615MB   مقدمه ای از دکتر جو دیسپنزا: می‌دانم که نگارش این کتاب ریسک بزرگی برای من و آوازه‌ام است. افراد زیادی وجود دارند – از جمله برخی از اعضای جامعه‌ی ... ...

ساخت ربات های تریدر (معامله گر) با نرم افزار Forex Strategy Builder بدون نیاز به هیچ علم تکنیکال یا علم برنامه نویسی

ساخت ربات های تریدر (معامله گر) با نرم افزار Forex Strategy Builder بدون نیاز به هیچ علم تکنیکال یا علم برنامه نویسی

​ توجه: برای خرید در آخر همین صفحه اقدام نمایید.   ساخت ربات های تریدر با نرم افزار Forex Strategy Builder: در این دوره آموزشی ما به شما آموزش می دهیم تا بدون دانش برنامه نویسی و با نرم افزار Forex Strategy Builder ربات های معامله گر فارکس خود را بسازید. شما با این نرم ... ...

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

نـوع فایـل: PDF تعداد صفحات : 291  اگر شما هم جز آن دسته از علاقمندان به هنر خیاطی هستید به راحتی می توانید با استفاده از این مجموعه آموزشی لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید و بر تن کنید مجموعه حاضر یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است که دارای یک مزیت عالی است و ... ...

دانلود نسخه pdf کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل (نسخه کامل بدون سانسور)

دانلود نسخه pdf کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل (نسخه کامل بدون سانسور)

نوع فایل »pdf تعداد صفحات کتاب : 655 زبان کتاب : ترجمه شده به فارسی  این نسخه بدون سانسور این کتاب است   کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیاست. امروزه رازهای به‌ هم‌ زدن ثروت برای هیل به ... ...

90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای

90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای

نام کتاب : 90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای نویسنده : ه ه کوئک مترجم : مصطفی عابدینی فرد و مرتضی عابدینی فرد فرمت : pdf ... ...

چاپ چک کلیه بانک ها با اکسل

چاپ چک کلیه بانک ها با اکسل

این فایل همراه دو ماژول تبدیل عدد به حروف و تبدیل تاریخ شمسی به حروف است . برای کار با این فایل باید مراحل زیر رو انجام دهید. 1.بعد از باز کردن فایل (اجرای برنامه) کلید alt+f11 تا به قسمت کد نویسی آن بروید 2.بعدا طبق عکس زیر  در قسمت مشخص شده کلید راست رو زده و گزینه ... ...

اکسل جامع محاسبه سود و زیان در خرید و فروش ارزهای دیجیتال (آپدیت 2024)

اکسل جامع محاسبه سود و زیان در خرید و فروش ارزهای دیجیتال (آپدیت 2024)

این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید یکی از شیت ها رو کپی و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده. اکثر اطلاعاتِ هر شیت رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه. پس از وارد کردن اطلاعات خریدتون (از ... ...

دانلود کتاب صوتی تماس های میلیاردی

دانلود کتاب صوتی تماس های میلیاردی

عنوان کتاب: تولستوی و مبل بنفش نویسنده: بهزاد استقامت گوینده: فرشاد شکیبامهر فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 حجم کل فایل ها: 249 مگابایت مدت زمان پخش: 9 ساعت و 23 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی نوشته‌ی بهزاد استقامت، به مدیران ... ...

کتاب 17 اصل کار تیمی

کتاب 17 اصل کار تیمی

نام کتاب : 17 اصل کار تیمی نویسنده : جان سی مکسول مترجم : مهدی قراچه داغی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب 17 اصل کار تیمی
دانلود کتاب سایکو سایبرنتیک (روانشناسی تصویر ذهنی) اثر  ماکسول مالتز(نسخه pdf)

دانلود کتاب سایکو سایبرنتیک (روانشناسی تصویر ذهنی) اثر ماکسول مالتز(نسخه pdf)

سایکو سایبرنتیک با بیش از سی نسخه و تمرین آموزش ذهن به شما کمک می کنند آموزه های ماکسول مالتز را اجرا کنید. در این ویرایش جدید و توسعه یافته،با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک،کابوهای کمندانداز،گلف بازان،روان شناسان ورزش،مدیران،کارآفرینان،متخصصین فروش و بسیاری افراد ... ...

دوره جامع تمامی بازار های مالی - ارز دیجیتال، بازار فارکس، بورس ایران، ساخت ربات های تریدر

دوره جامع تمامی بازار های مالی - ارز دیجیتال، بازار فارکس، بورس ایران، ساخت ربات های تریدر

دوره جامع تمامی بازار های مالی - ارز دیجیتال، بازار فارکس، بورس ایران و ساخت ربات های ترید   با سلام خدمت دوستان عزیز. این دوره شامل آموزش صفر تا صد بازار های مالی (ارز دیجیتال، بازار فارکس، بورس ایران و ساخت ربات های تریدر با نرم افزار بدون نیاز به هیچ علم برنامه نویسی) ... ...

قدرت هدیه خدا به انسان

قدرت هدیه خدا به انسان

برای موفقیت باید قدرت داشت ... اما چه قدرتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کتاب قدرت ، هدیه خدا به انسان می آموزد که انسان موجودیست که از خداوند باری تعالی نیرویی بس شگرف را بودیعه گرفته است تا از آن در لحظات مختلف زندگی بهره جوید و به سرمنزل مقصود که همانا رسیدن به زندگی خداگونه و مورد تأیید ... ...

دانلود کتاب صوتی چگونه مشکلات را شکلات کردم؟

دانلود کتاب صوتی چگونه مشکلات را شکلات کردم؟

عنوان کتاب: چگونه مشکلات را شکلات کردم؟ نویسنده: آنتونی رابینز مترجم: مسعود لعلی گوینده: مسعود لعلی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 1 حجم کل فایل ها: 29 مگابایت مدت زمان پخش: 1 ساعت و 5 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی چگونه مشکلات را شکلات کردم؟ اثر ... ...

پروپوزال مدل کسب‌وکار آرایشگاه مردانه Business model proposal Barbers

پروپوزال مدل کسب‌وکار آرایشگاه مردانه Business model proposal Barbers

مقدمه تکنولوژی نحوه تعامل با مشتریان، نحوه جذب آن‌ها و... را تغییر می‌دهد، تکنولوژی‌های جدید به شما نشان می‌دهند که پیرایشگاه‌ها با آخرین فناوری برای ایجاد ارتباط آرایشگاه و مشتری بهبود می‌یابند. به نظر می‌رسد تنها یک چیز در مورد فناوری یکسان است و آن این است که همیشه در ... ...

دانلود کتاب قانون در طب ابوعلی سینا (6 جلد کامل)

دانلود کتاب قانون در طب ابوعلی سینا (6 جلد کامل)

دانلود مجموعه کتاب های کامل 6 جلدی قانون در طب شیخ الرئیس ابوعلی سینا فایل pdf با کیفیت عالی حدود 3600 صفحه 94 مگابایت   توجه: جلد سوم شامل سه بخش مجزا می باشد که به صورت کامل در اینجا قرار داده شده است.. فصل 1 :در توصیف علم طب و موضوعات ان در امور طبیعی مشتمل بر شش ... ...

اموزش کسب درامد از اینترنت  روزانه ۳میلیون تومان تضمینی و تست شده

اموزش کسب درامد از اینترنت روزانه ۳میلیون تومان تضمینی و تست شده

بسم الله الرحمن الرحیم الکی امیدوار نباشید ، با این شرایط اقتصادی هیچوقت ثروتمند نمی شوید!! مگر اینکه هوشمندانه کار کنید سلام و عرض ادب دوستان در اینجا قصد داریم تا پکیجی را خدمت شما معرفی کنیم ، که در 8 سرفصل اموزشی ، صفر تا صد کسب درامد از اینترنت در فضای مجازی ... ...

دانلود فیلم  آموزش کسب درآمد  از کناف ایرانی (100% تضمینی)

دانلود فیلم آموزش کسب درآمد از کناف ایرانی (100% تضمینی)

پکیج آموزش اشتغال زایی و کسب درآمد میلیونی دوست دارید که درآمد ماهیانه میلیونی داشته باشید ؟     ****لطفا توضیحات را کامل بخوانید ****  آیا از بیکاری رنج میبرید؟ آیا از شغل خود و درآمدتان راضی نیستید؟ آیا میخواهید کاری را شروع کنید ولی ... ...

دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری شیمی

دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری شیمی

دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری شیمی شیمی فیزیک ۱ و ۲ – شیمی معدنی ۱ و ۲ – شیمی آلی ۱ ، ۲ و ۳ و طیف سنجی– شیمی تجزیه ۱ ، ۲ و دستگاهی  آپدیت شده در مهر 98 آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری شیمی در آبان سال 98 : باتوجه به ... ...

دانلود طرح توجیهی کارگاه جوشکاری

دانلود طرح توجیهی کارگاه جوشکاری

عنوان طرح : کارگاه جوشکاری تعداد صفحات : 9 فرمت فایل : word بخش هایی از متن طرح :     1- مأموريت جوشكاري از معمولي ترين فرآيندهاي ساخت و توليد مي باشد كه در صنايع مختلف استفاده مي شود. با توجه به اينكه اين فرآيند قابليت اتوماسيون و اعمال روش هاي ... ...

دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

عنوان کتاب: محدودیت صفر نویسنده: جو ویتالی، ایهالیاکالا هولن مترجم: فرهاد فروغمند گوینده: مژگان جمالی ، مریم جودی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 28 حجم کل فایل ها: 445 مگابایت مدت زمان پخش: 8 ساعت زبان: فارسی توضیحات: روش پنهان بویمان هاوایی برای دستیابی به ... ...

فرمول شامپوی تاچ لس(نانو) بدون دخالت دست

فرمول شامپوی تاچ لس(نانو) بدون دخالت دست

فرمولاسیون شامپوی تاچ لس ( نانو)   این شامپو تاچ لس نانو میباشد و از نظر کیفیت در حد عالی میباشد   ... ...

کتاب صوتی باغ مارشال جلد 1 تا 3

کتاب صوتی باغ مارشال جلد 1 تا 3

باغ مارشال رمانی است کاملاً عمومی ، موضوعات عاشقانه بیشتر در این رمان به چشم می خورد و نویسنده طوری نوشته است که خواننده را به دنبال کردن داستان تشویق می کند.بخشی از این رمان :بخشی از مجله ابزرور اختصاص به زندانیانی داشت که از زندان بریکستون لندن آزاد میشدند و در صورت تمایل ... ...

مجموعه "صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب بافی"

مجموعه "صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب بافی"

  نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF)  قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه 5 میلیونی ... ...

گفتگو با میلیونرها

گفتگو با میلیونرها

مجموعه گفتگو با میلیونرها بر مبنای گفت‌گوهای برنامه رادیویی «مایک لیتمن» تنظیم شده است. مجری این برنامه با 20 نفر از مدیران، کارآفرینان، نویسندگان و سخنرانان مشهور و ثروتمند سئوالاتی درباره روش‌های رسیدن به موفقیت پرسیده و بخش عمده‌ای از سوالات لیتمن درباره روش‌های دست‌یابی ... ...

دریافت فایل : گفتگو با میلیونرها
ترجمه کتاب چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم؟

ترجمه کتاب چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم؟

به نام خداوند بزرگ و روزی دهنده با سلام  چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵‌.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم برای پاسخ به این سوال خواندن این کتاب را بسیار توصیه میکنم  موفق و سلامت و ثروتمند باشید ... ...


مطالب تصادفی

  • دانلود مجموعه نمونه قراردادهای مختلف و کاربردی
  • کسب درامد میلیونی در خانه ویژه آقایان و خانمها در کمتر از سی دقیقه
  • افزایش بینهایت اعضای کانال تلگرام، ۱۰۰% واقعی
  • مديريت  منابع انساني
  • خلاقیت و نوآوری در سازمان
  • مجموعه آهنگ های زیبا و جدید
  • فول آلبوم خوانندگان ایرانی
  • مجموعه اهنگ های جدید
  • دانلود تک اهنگ های حامد همایون
  • بررسی وضعیت اجتماعی و اقتصادی زنان سرپرست خانوار‎

مهندس مهدی محمدپور

خریدی ایمن و راحت را با ما تجربه کنید و لذت ببرید.پشتیبانی 24 ساعته